Graag dragen wij ons steentje bij voor het milieu.

Onze verzendingen worden met uiterste zorg gedaan. Wij gaan nog een stapje verder. Wij upcyclen al onze verpakkingsmaterialen en proberen alles opnieuw te gebruiken. Zo voorkomen we optimaal verspilling.

 

 

 

RETOURFORMULIER

  • De klant heeft minimaal 14 dagen de tijd om de retour te melden.
  • Na deze melding heeft de klant nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren.
  • De terugbetaling hoort binnen maximaal 14 dagen plaats te vinden.

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Wanneer de windlichten of kandelaars worden opgehaald, is de koper verantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole op breuk of schade.

Puur Wonen is niet aansprakelijk voor schade nadat de goederen het magazijn hebben verlaten, aangezien dit tijdens het transport kan gebeurd zijn.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via PuurWonen@telenet.be Wij zullen   vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits  het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Dit is uw Puur Wonen retourformulier. Vul eenvoudigweg het formulier in en sluit deze bij het in pakket. Wanneer we het product hebben ontvangen en deze in perfecte staat verkeerd ontvangt u het aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening via onze betaalprovider Mollie. Het is van belang dat u de onderstaande instructies opvolgt zodat wij uw retourzending zo snel en goed mogelijk kunnen afhandelen.

 

 

  1. Vul dit retourformulier in.
  2. Plaats het artikel in de originele verzenddoos of een andere stevige kartonnen doos. Zorg dat u het retourformulier bijsluit. Sluit de doos en plak deze zorgvuldig dicht.
  3. U kunt het pakket met het retourformulier sturen aan:
  • Puur Wonen -Steenweg Baarle 23 - 2382 Poppel
  1. Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het pakket kwijtraakt.
  2. Als uw retourzending is verwerkt ontvangt u een bevestiging per e-mail. Het bedrag zal binnen enkele dagen terugbetaald worden op de rekening van uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houdt er rekening mee dat we het bedrag alleen kunnen terugbetalen op de rekening waar de oorspronkelijke betaling vandaan is gekomen.
  3. Bewaar uw verzendbewijs totdat we de verwerking van uw retourzending hebben bevestigd.
  4. Houdt er rekening mee dat als producten gebruikt, gedragen, beschadigd of niet compleet zijn, we de retour niet aannemen.

Heeft u vragen of opmerkingen neem dan contact met puurwonen@telenet.be.

 

 

Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

In bijlage vindt je het document i.v.m. beschadigingen en de retourbon.

https://cdn.myonlinestore.eu/ce307756-e439-4c18-a9b5-cc12a2c76aab/files/nl_nl_1_Retournere..pdf?t=1707497230

© 2020 - 2024 Puur Wonen Sophie Dealers | sitemap | rss